2011. július 25., hétfő

essence studio nails

Sziasztok,megint egy essence körmös bejegyzéssel készültem. Gondolom már sokan felfedeztétek a studio nails terméket,amivel francia manikűrt lehet gyorsan és egyszerűen csinálni.Én is kipróbáltam és egyszerűen imádom,kb 10 perc alatt elkészítettem,s nagyon szépre sikerült szerintem első alkalommal,de biztos hogy beruházok majd még egy készletre,vagyis csak körömvégekre.Fantasztikusan jó ötlet ez,nagyon sokat próbáltam régen olyan matricás megoldással de mindig elrontottam,meg hiába növesztettem a körmömet,valamelyik mindig letört idő előtt,körmöshöz menni,nem egy olcsó mulatság.Én csak a körömvégeket,a ragasztót és fedőlakkot vettem meg.A körömvégek 999 Ft volt, a ragasztó 699 a lakk 649,ebből a ragasztó és lakk szerintem még 10-15 alkalomhoz bőven elég lesz(lenne) szóval még így is jobban megéri,ha manikűröshöz mennénk.Lehet nem lesz annyira szép,de meglehet ügyesen csinálni:) Én még lefestettem a végeket egy fehér lakkal,így szebben csillog. S egyik kedvenc bloggerina/vloggerina-m erről készített egy videót,amit ha még nem láttatok,akkor most megleshettek. Dorka videója




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése