2011. augusztus 2., kedd

catrice

Sziasztok! Visszatértem,nem nem tűntem el :D csak iszonyat sok dolgom akadt,Pesten voltam a hétvégén,aztán egyéb elintézni valók,meg sem álltam . Ezért nem tudtam blogolni,de nagyon sok ötletem támadt közben,meg hát körül néztem azért a fővárosban  a boltokban. S nagyon sok helyen jó akciók vannak, H&M meg Zara pl.,de szinte minden-egyes boltban van akció.
Nah de a mai bejegyzés lényege: Catrice lakk.Még nem próbáltam az ő lakkjukat,már nagyon kíváncsi voltam rá.Vettem mostanában egy pár kék cuccot,ezért választottam egy ilyen árnyalatút.
400-Blue Cara Ciao
A színe nagyon tetszik,élénk-feltűnő-harsány.pont amilyet kerestem.Elég volt egyszer felkennem a lakkot,mert már akkor tökéletesen ugyanolyan színű lett,mint az üvegcsében.A száradási idő kb 3-4 perc volt,amit én a gyorsan száradó kategóriába sorolnék.Az ecset mérete jó,de viszont az ecsetszőr(már ha van ilyen szó :D ) sűrűséget nem találtam jónak,nekem olyan kevésnek tűnt.A másik problémám meg az állagával volt,nagyon sűrű ragadósnak tűnt, felhígítottam egy kis acetonnal,a színe nem lett gyengébb,de sokkal "folyékonyabb" lett így könnyebb volt már vele dolgozni.8/10 -re értékelném,biztos befogok még belőle szerezni más árnyalatban is.Akciósan vettem 599-ért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése