2011. augusztus 19., péntek

júliusi lakk 1

Sziasztok,néhány lakkot beszereztem júliusban,most nagyon belejöttem a vásárlásukba:D Elsőként egy olyanról írok,amit nem én vettem,hanem a bátyámtól(!) kaptam,igen egy sráctól.És nem is akármilyent, NYC-s lakkot,lilában:) egyik kedvenc színem,már ez is haladás,hogy megjegyezte és egy egész jó minőségben sikerült vennie.Nincs minden veszve.
Egy perc alatt száradó lakk-247: Prince Street.Az egy perces száradást gondoltam,hogy csak duma...az is lett,szerintem ilyen lakk nincs is még,ami ténylegesen megszárad egy perc alatt...ha lenne nekem már egy készletem lenne :D nah de nem volt vészes a száradási ideje,hamar száradónak mondanom (ezt látná a volt magyartanárom szóismétlés a köbön..)  Színe nem tetszett először...de aztán beleszerettem,felkenve nagyon jó lett,bár elég csalódás volt,azt hittem elég egy rétegben felkenni...3 rétegbe vittem fel mire a kívánt színt hozta...
 Tartósságban viszont nagyon jó,már 5 napja bírja,pedig épp festjük a szobákat itthon...ki van téve a próbának rendesen. Ez a 4. NYC lakkom,előző 3-t, 4 éve vettem amikor Amerikában voltam,és azóta is bírják,majd csinálok róluk is egy bejegyzést,mert nagyon jók.Ezért is csalódtam egy picit ebben a lakkban...mert azok nagy szerelmeim...










Ti ismeritek a NYC lakkjait?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése