2011. augusztus 5., péntek

ruha ruha ruha

Sziasztok! Ez egy másfajta bejegyzés lesz,mint amiket eddig csináltam,most egy ruhás-divatos írással készültem nektek.A divat a másik nagy szenvedélyem a sminkek mellett,úgy-hogy most pár alap ruhadarabbal készültem nektek( legalábbis szerintem alap) :) 
  • Fehér póló

Imádom a mintás-feliratos(főleg ezeket) pólókat,mert nagyon sokat elárulhatsz velük magadról,kifejezés szintjén,meg jól lehet őket variálni ruhákkal.Ma már rengeteg félét lehet találni,s az ára sem vészes,ha ügyesen megtalálod őket.Hoztam nektek egy-két darabot.





 





 Az I LOVE New York-os nekem egy nagy kedvencem( van is egy) :) ez már nagy klasszikusnak számít,különböző filmekben,plakátokon,reklámokon megjelenik,meg sok helyen is kapható,neten is olcsón beszerezhető már ;)
Az utolsó képen inkább ilyen "hosszított felsők" vannak,amelyek egy fekete cica nadrággal vagy, egy csőgatyóval nagyon jól passzolnak.
Néhány ruhadarab,amit én szoktam viselni ilyen fehér pólókhoz, s szintén egy alap ruhatár részei:

  • Kardigán,Blézer


 

Egy egyszerű szabású,fekete színű kardigán vagy blézer. Ezekből is már rengeteg féle,márkájú-árú található a piacon,szinte minden évszakban találni ilyet a boltokban.Egy fehér pólóhoz tökéletesen harmonizál.


  • Csőnadrág,farmer

 
 Manapság megint divatba jöttek a csőnacik,répanacik( ki-hogy hívja) én is nagyon szeretem őket,bár némelyik már nagyon túlzás,elszorítja a lábaidat annyira össze van varrva,hiába a te méreted :D . Nemcsak farmerban található,van már szövet,szatén,pamut,selyem stb...A 3. képen a csípőnél ilyen buggyos a nadrág,nekem is van egy hasonlóm,én ehhez mindig betűröm a fölsőm,mert jobban mutat :)

  • Balerina cipő, lapos talpú

Ezekhez a darabokhoz nagyon jól passzol egy balerina cipő,meg hát szerintem már ez is alapdarab és a legtöbb lány gardróbjában megtalálható. Kardigánhoz és a blézerhez is passzol,aki a kényelmet jobban szereti ő neki ajánlom ezt,vagy egy jó hosszú vásárláshoz ;) Ez a darab,amiről képet hoztam most nektek,egyszerűen imádom,annyira szép ötletes,pár hete találtam a neten,de sajnos nem találtam róla egyéb infót,csak a tervezőjéről.Ezek a kis töltények,amik egyébként swarowski kristályból vannak,-úgy hogy biztos nem olcsó egy ilyen,- nagyon ötletesek. :)


  •  Fekete magassarkú

  Egy szimpla fekete magassarkú olyan egy nőnek,min a levegő,szerintem legalábbis :D mert majdnem minden ruhához megy,mellé lőni nem lehet vele.Inkább a blézerhez passzol,mint egy kardigánhoz.

  • Tornacipő




 Ez szintén egy alap darab,ez is megtalálható már majdnem minden cipőmárkánál,s a kínaikban is,de hát azok borzalmasak szerintem,inkább veszek egy drágábbat ami tovább jó és nem megy tönkre a lábam. Nekem egy ilyen converse all stars fehér van :) piros csillaggal,amit még tavaly vettem a Hervisben hihetetlen jó áron :) ( 7.990-t ,de ilyen 13.000 körül vannak,attól függ hol nézed )

         Ti szoktatok ilyen kombinációt hordani ?  




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése