2011. augusztus 5., péntek

lila és zöld

Sziasztok,ezt a sminket már kb egy hete elkészítettem,de nem volt időm feltölteni.Lila és zöld színeket használtam,nekem a két szín sosem passzolt egymáshoz,de valahol láttam egy fotót ahol ez a két szín szerepelt közösen,annyira megtetszett,hogy készítettem egy sminket gyorsan :)



A szemöldökömet ne figyeljétek,mert nagyon eldurvult volt :D A szempilláim tövébe használtam a zöld színt,mint látjátok.Mindkét szín avonos. Most próbáltam őket ki először,pedig régóta megvannak,de még nem volt hozzá időm,se alkalom,hogy kipróbálhassam. A zöldnek nagyon szép színe van,de nem pigmentált annyira mint vártam,kicsi csalódtam benne,mert tényleg nagyon bele szerettem a színébe,és nem is tartós. A lila már nem okozott csalódást,mert jóval pigmentáltabb volt,és könnyű volt vele dolgozni.Mindkettőnek egyszerű a kiszerelése,kis fekete tégelyekben vannak.

Zöld:- emerald, True colour
Lila:- orchid, True colour


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése