2011. július 19., kedd

alkalmi smink

Nemrég voltam egy diploma osztón,meg megyek is egyre,az én nagy okos bátyáméra, biológus lett,(a mazoista) nah de elég róla ennyit :D legutóbb egyik barátnőmén voltam,és egy vajszínű ruhába mentem,így hozzá egy barnás-krém sminket csináltam.
colortrend-flirty eyes
Ez anyukám avonos palettája volt,de nekem adta mert neki nem tetszett,hogy ilyen krémes állagú,jobban szereti a púder alapúakat.Nagyon szeretem ezt a palettát,mert fantasztikus színei vannak,könnyű vele dolgozni,amiatt,hogy ilyen krémes,nagyon jól pigmentál.4 szín van 2 csillogós-2. Egyetlen problémám van vele,hogy nem tartós annyira,hamar lekopik,még úgyis ha lealapozód előtte.


Az ujjammal vittem fel,mert sokkal jobb volt,mint ecsettel,van hozzá egy ecset,de nagyon sok marad rajta,nem valami jó.Így megoldottam az ujjammal.









Annyira jól nem látszanak a színek,de remélem azért a lényeg észrevehető :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése