2011. július 12., kedd

essence lakk

Sziasztok ! Áh iszonyatos,hogy milyen meleg van,én egyszerűen megpusztulok,ha nem muszáj ki se megyek...szerintem már így is napszúrást kaptam :D. Egész nap bent voltam,így a videó szerkesztéssel próbálkoztam kisebb nagyobb sikerekkel,idők kérdése és meglesz,ha sikerül megtanulnom a program kezelését :D vagy keresek egy egyszerűbbet. Nah de ma sem tétlenkedtem,egy újabb essence lakkot próbáltam ki,vagyis már egyszer használtam...szóval nem teljesen igaz az előbbi mondatom. Kifejezetten lábujjra van ez a lakk: Essence show your feet. 07 hot red nevezetű üvegecske.Jó az állaga,folyósabb,mint ragadósabb,egyszerű vele dolgozni,nagyon intenzív színe van,bőven elég egy rétegben felkenni. Gyorsan száradt meg,és nagyon szépen fénylik,fedő lakkot nem kentem rá,meglátjuk hogy bírja. Legutóbb egyetlen negatívumom volt vele,kentem alá egy átlátszó réteget,hogy ne színeződjön a körmöm,de sajnos így is megfogta egy kicsit,ennyire erős a színe,meg lemosni volt nehéz.Most is kentem alá,kicsit többet,mint legutóbb remélem most nem fogja megfogni :) Jobban tetszik,mint a sima lakkok( kézre ) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése