2011. július 5., kedd

testápolás

Szerintem ez lesz a legrövidebb bejegyzés,mert ezen a téren vagyok talán a legszerencsésebb.Se nem zsíros,se nem száraz a bőröm,pont jó :$ :) ( köszönöm anyukámnak ) :D "így szerencsére nem kell sokat törődnöm vele "
Felváltva szoktam használni szappant vagy tusfürdőt.A szappanom ami van , "Holt tenger iszap" szappan :), Rossmanban vettem 699 Ft-t,semmi extra nincs benne,kellemes az illata,de nagy változást nem csinált a bőrömmel,de ettől függetlenül szívesen használom. A tusfürdőm, hát rettentő sokat kipróbáltam már,szinte mindig másik félét vettem,ha elfogyott,mert nem voltam megelégedve egyikkel sem,de most anyukámtól kölcsön kértem az Övét,pár hete mert nekem elfogyott,és nem tudtam már venni,mert hétvége is volt,késő este is.Aztán így az enyém is lett,de most ő a nagy kedvenc,marad is egy jó darabig. Ez pedig az Adidas" daily scrub" típusú tusfürdő. Ilyen kis szemcsék vannak benne,és nagyon jó érzés ahogy bemasszírozod a bőrödbe és nagyon sima lesz tőle a lábam, még másnap is! Most lesz akciós a Rossmanokban,néztem az újságban,én biztos beszerzek 2-3 darabbal :)
Testápolót csak télen szoktam használni, Nivea Body Milk,testápoló tejet használom,igen megint a Nivea :)
Ezenkívül hetente vagy kéthetente szoktam test-radírozni, az Avonból rendeltem Lagoon clean & refreshing nevű terméket,699 volt,szerintem elfogadható az ára. Az illata nagyon jó,és jól bevált,simább,fényesebb lesz tőle a lábam,meg a testem, nekem ennyi bőven elég :)
Ennyit szoktam én a testemre fordítani ápolás terén,meg igen, most sem bírom hangsúlyozni VÍZ VÍZ, nagyon fontos,hogy igyunk napi 1 liter vizet ! :)

Ti hogyan ápoljátok a testeteket? Szoktatok még valami mást is "alkalmazni " ? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése