2011. július 5., kedd

Ennek is eljött az ideje,hogy az első sminkes bejegyzésemet is elkészítsem :)
Aki megihletett Alexandra Stan , Mr. Saxobeat című számában, a sminkje, egy kedves ismerősöm mutatta meg nekem :) Fényképezőm sajnos elromlott,így a telefonommal csináltam a képeket,meg is látszik a minőségén,de remélem azért a lényeg látszik :)




Az én szempúdereim nem annyira pigmentáltak,mint a klipben Alexandrának.Bár én sosem hordok erős sminket,most sem ez volt a cél. :) Egész arcos képet nem csináltam,mert a hajam egyszerűen katasztróf'. :) Legközelebb olyan lesz.
Katt a klippért :)


Smink:

szemceruza: Colortrend  light blue & black
szemhéjpúder:  ESSENCE paletta, a felírat lekopott már sajnos,de 8 db, valami Sun... volt :)
spirál: Maybelline New York the Colossal Volum'express

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése