2011. július 19., kedd

hair tutorial

Sziasztok! Most egy "hajas" bejegyzést hoztam. Imádom befonni a hajamat,meg alakítgatni,nem szeretem ha csak úgy van,simán,bár suli alatt legtöbbször úgy van,mert reggel lusta vagyok készítgetni.Nah de ma mentem városba ügyeket intézni,s amikor felkeltem olyan fonhatnékom volt,így csináltam egy egyszerű fonást.






 A választékomat jobban átfésültem az egyik oldalra,hogy több haj legyen ott,egy tincset fontam be,de látszik,hogy nem egyszerűen,van benne egy kis csavar :) és a frufrummal együtt hátra tűztem egy hullám csattal.Kb két perc ezt elkészíteni,de szerintem ötletes.


s egy kis meglepetés,csináltam róla egy videót,hang nincs,mert akkor meg kéne vágnom,de még mindig nem tudok egy programot sem kezelni :D úgyhogy most csak így tudtam megcsinálni,remélem tetszik majd nektek.
http://www.youtube.com/watch?v=Mj2JVvXzX5A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése