2011. július 20., szerda

L'oreal paletta próba,vélemény

Sziasztok ma végre semmi teendőm nem akadt,se munka se házimunka,se semmi,idő is  "rossz" de én ezt szeretem,kellemes levegő,eső<3 nah de a lényeg,kipróbáltam a beszerzett L'oreal palettát.

bibis ujj 

Őszintén szólva örülök,hogy akciósan vettem,mert így annyira nem vagyok csalódott,mintha eredeti áron vettem volna,mert 2000 valamennyit nem ér meg ez a paletta,mert annyira nem jó.Kicsit többet vártam L'orealtól,ez az első palettám tőlük.A színek nagyon nem pigmentáltak,nagyon durván bele kell satírozni az ecsetet,aztán fel a szemhéjra,többször megismételve,hogy valami hasonló színt érjünk el,mint ami van a palettában.Nagyon tetszenek amúgy a színek,nagyon szépen harmonizálnak egymással,szerintem megfogom csinálni ezt,majd egy másik púderes csomaggal.Az ecset tartó helye nagyon tetszik,mert egy szemet formázz,szerintem nagyon szép és ötletes, kinyitni kicsit nehézkes,mert jól zár,de ez sosem baj.A kis ecset,először azzal próbálkoztam,de aztán ujjal oldottam meg,mert nem annyira jó,bár jó hogy kétféle végű,mert a lekerekítettel nagyon jól tudtam dolgozni.




A szemzúgomba a 4-es számút raktam,ami külön látszik a képen,s a kezemen balról a legelső szín.Nagyon furcsa ennek az állaga ,mert krémesnek sem mondanám,de púderalapúnak sem,a kettő között valami,ezzel volt a legnehezebb dolgozni,bár nagyon szép színe van,és jól csillámlik. A szempilláim tövébe a 3-at raktam,a legalsót,balról a második a kezemen. Szerintem ennek van a legszebb színe,egy nagyon szép lila szín,nagyon sok lila szemhéjpúderem van,de talán ez a legszebb.( a kék mellett a másik kedvenc szemhéjpúder színem).A mozgószemhéjamra a középső,kettes színt raktam ez egy ilyen barnás-lilás árnyalat,leginkább a you rockos(essence) körömlakkhoz hasonlítanám,amiről már korábban posztoltam.( 02,Love,peace and purple) S  végül a szemöldök csontomra a 3-as legfelső színt raktam,ez egy bézs árnyalat,nagyon szép,nekem nagyon megtetszett.Összességében nagyobb hatást vártam a márkától,de szépen lehet vele dolgozni és nagyon jó színeket harmonizáltak össze,buliba vagy valamilyen alkalomra tökéletesen megfelel.

ui.: elnézést a ronda bekötött ujjamért,de ritka szerencsétlen kétbalkezes vagyok,nagyon csúnyán elvágtam az ujjam a napokban :( - ehhez hozzá teszem,hogy jobbkezes vagyok ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése