2011. július 11., hétfő

napi smink

Sziasztok ! Ma csak dolgozni voltam,nem is szoktam hozzá komoly sminket készíteni,de délutánra mentem,így volt időm meg kedvem is hozzá a nagy meleg ellenére. Zöld maxi ruhába mentem,így hozzá egy zöld smink dukált.


Még mindig nem jó a fényképezőm,meg talán nem éjjel kéne fotóznom,amikor semmi természetes fény nincs :D így nem látszódik jól. A zöld szín árnyalatot,avonos egyrészes szemhéjpúderrel csináltam. Már vagy fél éve meg van,de nem volt időm kipróbálni,hát nagyot csalódtam,mert nagyon gyengén pigmentált,erősen kell vele dolgozni,hogy ilyen színhatást elérjek,mint a kezemen v a szememen. A zöld csík alatt egy ilyen barackos árnyalat van, ez Essence-s palettából van,annyira nem látszik jól,pedig ez jobb,mint a zöld. Jól pigmentált.
Smink: szemceruza: Avon colortrend
           tus: essence extra longlasting
           spirál: maybelline the colossal volum express
           szemhéj: AVON true colour emerald
                        Essence Sun paletta ( mégmindignemtudomanevét)
       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése