2011. július 11., hétfő

the best nail polish^^

Még mindig lakkok :D Kedvenc körömlakk színem a fekete,aki ismer az tudja ezt,hogy általában fekete,csak ha veszek valami újat,akkor 4-5 napig olyan színű,aztán visszatér a jó öreg fekete :)
Szinte mindenféle márkában kipróbáltam amiben,csak kapható volt.Két kedvencem van,az essence és a miss sporty. Mindkettővel nagyon egyszerű dolgozni,száradásban a miss sporty gyorsabb,de az essence fénylik jobban,de mégis a miss sporty-t szeretem jobban,mert tartósabb.Kipróbáltam őket,egy egy hétig,hogy melyik bírja jobban ugyanazokat csináltam velük,mosogattam,gyümölcsöt szedtem,mindenfélét és az essence már aznap elkezdett lepattogzódni,a miss sporty jól bírta, csak a 3. napon kezdett el repedezni. Most majd Catrice és NYC akarom kipróbálni,mert még ahhoz nem volt időm,de már beszereztem egy-egy darabot. 

Ti próbáltátok már azokat ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése