2011. július 3., vasárnap

bőrápolás

Sziasztok. Bocsi a csúszással,de 12 órát dolgoztam tegnap,és egyszerűen hulla voltam már estére,hogy írjak. Nem is szaporítom a szót tovább erről..napi testtájam, az arcom. Hogyan ápolóm,védem stb.
Szerencsésnek mondhatom magam az arcommal kapcsolatban,mert nem problémás egyáltalán,néha van néhány pattanásom,de nem feltűnőek,meg nem is olyan vészesek.Jó géneket örököltem. :) Ha meghatározni kéne a bőröm típusát, normálisnak mondanám vagy enyhe túlzással a zsíros kategóriába sorolnám.
Amit napi szinten csinálok az arcommal, az csak a hidratálás. 4-5 terméket próbáltam,különböző márkákból,hogy melyik a legjobb,nekem a Nivea vált be,s szerintem árban is elfogadható.Reggel ahogy felkelek,megmosom az arcom ( kéz meleg vízzel), normál szappannal: Dove beauty cream bar a neve. Mivel kicsit szárít a szappan,ezért használok hidratálót,egyébként szerintem nem használnék :) Aqua sensation frissítő hidratáló nappali arckrémet használom a Niveától,mint mondottam. Normál és vegyes bőrre van, uborka kivonatot tartalmazz. Nekem ez vált be, kb egy nagyobb borsó szemnyit szoktam az ujjammal felvinni főként a T vonalamra,meg az orcámra,jól elmasszírozom. Azért szeretem,mert nincs olyan zsíros állaga, L'oreal arckrémet is próbáltam,azt azért nem szeretem,mert nekem zsírosnak tűnt,és fénylett utána a bőröm, a Niveával ezt nem tapasztaltam. Este is hasonlót csinálok, ha van sminkem akkor azt természetesen smink lemosóval lemosom, ezt is szintén Niveával szoktam, Double Effect a neve.Ezután szintén megmosom szappannal és megint hidratálom. Van a niveának éjszakai változata is,de szerintem felesleges azt is megvenni,én a nappalival szoktam bekenni,szerintem nincs is nagy eltérés a két változat között :D Ennyit ápolóm a bőröm naponta,ha semmi probléma nincs vele.
3-4 naponta egyszer átradírozom mindig,hogy az eltömődött pólusokat tisztítsam,ehhez is szintén Niveát használok. Nem tudom miért van ez,de nekem a Nivea termékek nagyon beváltak. Régen Vichy-t használtam,de egy idő után nem vettem észre semmi javulást,változást. Clean Deeper mélytísztitó radírozó arc lemosót használom. Előtte sminklemosóval áttörlöm a bőröm, és utána korongra szoktam nyomni egy borsónyit és jól átdörgölöm az arcomon,ezt kb 2-3* csinálom meg,jó alaposan, utána langyos vízzel leöblítem és jó puha törülközővel nyomkodva szárítom meg. Sosem szoktam törölni az arcom,mindig így finoman megnyomkodva szárítom meg. :)
Maszkot nem szoktam használni, az Essence és Nivea maszkjait próbáltam ki,mindkettő segített,de akkora nagy változást nem tapasztaltam,de viszont ha pattanások lesznek a bőrömön, valami olyat eszek,már megfigyeltem,ha valami túl sósat vagy zsírosat eszem,akkor másnapra bizony előjönnek a rémségek,de ezzel szerintem nagyon sokan így vagyunk. Ilyenkor magam csinálok egy pakolást,ha úgy tetszik maszkot.Nagyon olcsó és nagyon bevált,szintén  nagyim tanácsolta. Kipróbáltam,éreztem,hogy csíp...15-20 percet kellett volna várni,én 5 perc után letöröltem,mert csípet és azt hittem valami baj van,de az a jó,ha csíp,mint utóbb kiderült  akkor használ :) de még hogy,másnap amikor tükörbe néztem reggel,nem hittem a szememnek azt hittem valami vicc, a pattanásaim eltűntek :D 1-2 kis mini maradt. Azóta ezt használom,ez nem más,mint az élesztő pakolás.
Hozzávalók: élesztő,méz,tej vagy joghurt.
Elkészítés: Egy fél élesztő elég,vagy egy egész,attól függ mekkora felületen kell használnod a pakolást. Rakd egy tálba,villával nyomkod el, ezután egy kávéskanál mézet adjál hozzá,és kevergesd el,utána annyi langyos tejet vagy joghurtot adjál hozzá,ezt úgyis látni fogod,míg ilyen majonéz állagú szerű nem lesz.Ezek után már csak annyi a dolgod,hogy felviszed az arcodra és egy 15-20 percig rajta hagyod,vagy míg meg nem szárad,úgyis érezni fogod,ha így letudod dörzsölni akkor már jó. Szemed környékét jól hagyd ki,mert nagyon fogja csípni,ha közel kenned a szemedhez, amit én még szoktam míg várok,két uborka karikát rárakok a szememre,és relaxálok is :D A karikáimat is eltüntettem és a bőröm is szép lesz.Én csak ezt akkor használom,ha előjönnek.Hetente 1-2* használjátok,ha több pattanásod van,és nem tudsz velük mit kezdeni. Nekem bevált tényleg,remélem nektek is segít.Meg még egy ötlet,ha nagyon durván sok pattid van,akkor belülről is ápolni kell magad,mert valószínű az emésztéseddel van valami vagy valami hasonló. Ilyenkor egyél egy kis élesztőt.Ne sokat,naponta kis borsónyit..nincs jó íze,de hasznos :D
Hát én így ápolóm a bőröm. Van még nagyon sok tippem, maszkok,meg milyen gyümölcs-zöldség mire jó. Ennek egy külön posztot fogok csinálni, már összeírtam őket,csak be kéne gépelni . :D Ígérem minél előbb megcsinálom :D   S ami talán a legfontosabb VÍZ VÍZ VÍZ !!. Igyatok,ha nem is két litert vagy hármat,egyet mindenképp, ez napi szinten 4-5 pohár durván. Nem sok. Tényleg nagyon kell,és segít is. Lehetőség szerint,ne szénsavasat.

Ti hogyan ápoljátok a bőrötöket ? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése