2011. július 4., hétfő

bőrápolás 3- száraz bőr

Ebben a bejegyzésben a száraz bőrre mondok pár ötletet,házilag hogyan tudod ezt megszüntetni-kezelni.
Hajápolási bejegyzésben írtam,hogy az olíva olajnak milyen jó hatása van a száraz haj ellen, ez a bőrre is igaz.Most egy ilyen pakolást írok le.
Hozzávalók: olíva olaj, cukor, méz, egy kis zárható műanyag tégely,bögre,evő kanál
Elkészítés:  A kis műanyag tégelybe 3 evőkanál olíva olajat öntesz,utána 2 evőkanál mézet adsz hozzá( lehet virág-vegyes méz is,mindegy, ezután egy fél bögre kristálycukrot adsz hozzá( kb 5-6 evőkanál ) ezután jól összekevered. Ilyen dzsem állagúnak kell lennie,ha mindent jól csináltál. ( Erről is hozok videót ). Rakd egy éjszakára a hűtőbe,hogy össze "érjenek " a benne levő dolgok, és szilárduljanak.Ha ez is megvolt akkor,már kenheted is az arcodra a krémet, szem környékét kihagyva,kicsit hosszabb ideig kell ezt fent hagyni, én 45 percig szoktam közben tv-zek vagy olvasok. Heti egyszer szerintem bőven elég,de ha nagyon száraz a bőrötök akkor nyugodtan lehet 2-3 * is. :)

ilyen tégelyre gondoltam
A tégely lehet ilyen régi krémnek is a tartója,amit jó alaposan ki mostál,nem muszáj venni,de ha nem rendelkezel ilyennel,akkor egy háztartási boltban biztosan találsz. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése