2011. július 11., hétfő

zsákmány^^

Munka előtt beugrottam Rossmannba,hogy mizus..:D milyen akció van,valami új termék...végig csörtettem a polcok között,de semmit nem találtam,szomorúan már indultam kifelé,amikor megláttam egy kisebb állványt rajta virít a zöld árjegyzék,hogy akciós...L'oreal körömlakkok,amiket már nagyon régen kinéztem,de azért 2499 forintért nem akartam megvenni,mert hát szerintem egy lakkért ez elég drága...de most 599 forintért árulták...hát szinte ingyen,az eredetihez képest.Sajnos már csak kétféle szín volt,de se baj találtam megfelelőt. Lakkokban és rúzsban imádom a nagyon erős,feltűnő-harsány-pigmentált színeket,most is egy pink színűt választottam.


Egyszer kentem át csak,így is hozta már egyből a színt,aminek nagyon megörültem,mert eddig általában 2-3* kellett átkennem mindig a körmömet egy lakkal.Nagyon szép fényes,nem ragacsos,könnyű volt vele dolgozni.Egy negatívumot találtam,hogy kicsit lassan száradt meg,egyébként nem tudnék mibe bele kötni. :)


Ti próbáltatok már L'oreal lakkot?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése