2011. július 19., kedd

nail art

Sziasztok! Még mindig hihetetlen fáradt vagyok,ez már a másnaposság négyzete..nem tudom mi van velem,helyre kéne már rázódnom :D kicsit untam ma már az egyszínű körmöm,ami még mindig a L'oreal volt,nagyon jól bírta a kiképzésem,alig kopott le,pedig mindent csináltam benne,de most egy kicsit művészkedni volt kedvem..végre esett ma egy picit az eső,ez ihletet meg,esőcsepp formájú körömdíszt raktam fel.



Még egyik szülinapomra kaptam anyukámtól ezt az essence nail art készletet,nagyon szeretem,mert van hozzá ragasztó ami nagyon jól megfogja,s többféle minta van benne,színekben is nagyon szép:csillag,esőcsepp,szív,golyó,rombusz,kis golyó ilyenek vannak benne.Essence-s rózsafa pálcával vittem fel,gondolom sokan ismeritek ezt.Az alaplakk,szintén essence, végül-is most bele gondolva lehetne megint egy essence poszt :D mert mindent azzal csináltam,szóval ilyen francia manikűr készletből van a barackos szín alapnak,legfelülre raktam egy ilyen fekete cseppet,és fekete körömlakkal pöttyöztem le,a képeken nincs kijavítja,de még délután javítgattam rajta,de nem volt erőm újra lefotózni.:$  nem tartott tovább 5 percnél mire megcsináltam,csak a száradás maradt hátra,egy átlátszó fedő lakkal lekentem,hogy jobban megfogja,de már mosogattam benne,és egyet sem hagytam el,szóval jól fent maradt.

ui.: az arcomat ne figyeljétek,semmi smink nincs rajtam,arra sem volt erőm,hogy sminkeljek...tragédia...


Ti szoktátok díszíteni a körmötöket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése