2011. július 25., hétfő

névnapi haul(new yorker,c&a)

Sziasztok. Ma van a névnapom,én nem fordítok nagy figyelmet rá,mert szerintem egy újabb felesleges ünnep,de a családom imád ünnepelni,ajándékozni minden leendő alkalmat megragadnak . Elhalmoztak ajándékokkal,amiknek persze nagyon örültem,ajándéknak ki nem örül ?:)

Kaptam ezt a sálat,amit már nagyon rég kinéztem,kb 3 hónapja, a new yorkerben,de 3490 Ft-t nem volt szívem megvenni,mert sálért nagyon drága szerintem...:D meg hát tudtam,hogy úgyis leárazzák ...és így is lett,ez volt az utolsó darab,véletlenül vettem észre,de amikor megláttam nagyon megörültem,barnába szerettem volna,de a fekete is nagyon jó..csak hát már a végén tényleg mindenem fekete lesz :D 1490 van a cédulán,mint látjátok,de a pultnál már csak 890 volt,ennyit megér,nagyon örültem neki :D imádom,mert nagyon jó az anyaga és iszonyat nagy,imádom a nagy sálakat.Meg ez a zsiráfos minta magával ragadott :)


Aztán new yorkerből beszereztem még egy táskát,ami laptop táskának volt kiírva,annak elég érdekes,de belefér a gépem,ennek örültem,mert nem találtam neki már egy normálisat,mert hosszabb a laptopom,mint szélesebb,nem ilyen standard méret,sehol nem volt jó táska,csak a márkájánál ahol 7999-nél kezdődnek,hát igen jó üzleti fogás.Amikor megláttam ezt a táskát...ez az a pillanat " nekem ez kell " annyira megtetszett,nagyon menő szerintem :D meg amúgy is cipzár mániás vagyok,tökéletes.Ekkora cipzárt még nem is láttam és működik is,nem csak dísz :) S ezt mindössze 1499-ft vettem,hát egy táskáért...ne röhög tessenek már :D nagyon tetszik a szín összeállítása: piros és kék,mindig is szerettem s jó nagy rakodó tere van,még van benne két kis zseb és egy nagyobb cipzáros zseb,és ilyen kapcsos,nem összehúzós vagy pattintós.


Vettem még egy sima fekete kardigánt 799-t arról nem csináltam fotót,semmi extra nincs benne,de az is 3000 volt leakciózva.
S végül beszereztem 3 nyakláncot,mostanában egyre többet hordok nyakláncokat,és hát ezek is le voltak akciózva mégpedig 290 ft-ért,szintén nevetséges áron,mert mindegyik 2000 volt eredetileg,és hozzá teszem,hogy Veszprémben egy busz jegy 290 forint....:D
láncszerű kb 120 cm,fekete-lila-fehér színűek a gyöngyök

szalag megkötős,ami pont nem látszik,arany és ezüst keveréke

láncszerű kb 90 cm,ezek a formák-színek vannak végig :)
Ennyit a new yorkerből,de azért nézzetek be nagyon jó akciók vannak ;)
C&A-ban beszereztem egy elegánsabb ruhát, bátyám diploma átadójára...

Nem tudtam rendesen lefotózni... Kb térdig érő,combközép,az övig,ilyen szűk,onnantól bővülő,de a vége össze van húzva,ilyen hagyma szoknyának szokták mondani,ha jól tudom :) van két nagy zsebe van,nagyon jó anyaga van 100 % pamut,az öv tetszett meg rajta,már régóta kerestem ilyen ruhát,de valami bajom mindig volt vele,ezt meg mintha rám szabták volna. 3000 forintért vettem,szerintem még az ára sem volt vészes.

S végül amit beszereztem még,de nem a névnapomra egy fekete selyem köntöst,amit már nagyon régóta keressek,de egyszerűen sehol sem találtam,s végül a tescoban találtam :D utolsó darabot vittem el,mindössze 590 forintért,olyan boldog voltam,mert már találtam egyet Pesten,egy fehérnemű boltban,de 9990 forintért drágálltam nagyon,megérte várni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése