2011. július 17., vasárnap

egy kis zsákmány

 Sziasztok..Visszatértem, Utca zene és munka után,hihetetlenül fáradtan most egy zsákmányos bejegyzésre van energiám.Netes képeket tudok mutogatni,csak sajnos,mert nem hogy a fényképezőm,de a telefonom is elromlott...rám jár a technika ördöge mostanában.

Elsőként ezt a szemhéjpúder palettát szereztem be,a Rossmanból.Amit már nagyon régóta nézegettem,meg egy kedves barátnőm is ajánlotta,hogy ő kipróbálta és,hogy mennyire jó.Hát tényleg nagyon jó,fantasztikusak ezek a színek így együtt,ahogy harmonizálnak,a másik legjobb dolog benne: az ára 799 Ft-ért vettem a 2899-helyett.Majd hozok róla egy bejegyzést,hogy milyen "felvíve" :)

A másik szerzeményem ez a maybelline spirál.Amikor ezt megláttam,hogy mennyire le van akciózva,nem tudtam ott hagyni.4000 Ft helyett volt 1300...valami eszméletlen jó áron volt. S az egyik kedvenc spirálom,kaptam egy ilyet egyszer nyeremény játék során,a zöld féle változatban,most sajnos az nem volt leakciózva,de igazából nem tudom mi a különbség,én nem láttam közte semmit,talán a keféje.Annyira szépen megnyújtja a pillákat és dúsítja is,meg nagyon szép színt ad neki.A tekintettem teljesen más lesz tőle,és még vízálló is!de valami eszméletlen módon,mert ebben sírtam már és semmi nem látszódott meg.A keféje nagyon erős,nem hajlik el,ezt is nagyon szeretem benne. Nekem a tökéletes spirál :)


Mára ennyi energiám van...de bepótolok mindent.!

Ti próbáltátok ezeket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése