2011. július 11., hétfő

egyszerűbb alkalmi smink

Kaptam egy emailt valakitől,nevet nem írt,de arra kért,hogy csináljak egy egyszerűbb sminket alkalomhoz. Nemrég voltam egy családi vacsorán,kerek szülinapot ünnepelni,azért az is egy alkalom,s megcsináltam amiben ott voltam sminket :)



Remélem már minél előbb meglesz a fényképezőm,mert ez a telefonos kép készítés valami gyatra,semmi nem látszik jól rajta rendesen -.-Nah de,kétféle árnyalattal dolgoztam egy ilyen tégla pirossal és egy vaj színnel.Nagyon szeretem mindkettőt,mert nagyon erős színük van,bár itt nem látszik rendesen.Sajnos márkát nem tudok mondani,mert ez egy smink dobozból van amit kaptam anyukámtól,de kiderítem minél előbb honnan szerezte,meg majd csinálok róla egy videót is :) Azt tudom,hogy Veszprémben vette,szóval az ország többi pontjain is lehet gondolom kapni :D Ezenkívül még egy tus vonalat használtam és szempilla spirált,nyára nem szoktam sokat sminkelni,meg erőset csinálni,mert félek hogy elkenődik..s hát egy elkent smink nem a legszebb látvány. Remélem tudtam segíteni annak aki kérte,semmi konkrétumot nem adott meg,de ha most mennék egy alkalomra így mennék :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése