2011. július 19., kedd

you rock.

Alig vártam már,hogy hozzám (hozzánk)  is eljusson az essence you rock kollekciója! Már csak a téma név miatt is,mivel imádom a rock zenét,a rockos dolgokat,magát az élet érzést :D Csak két dolgot szereztem be eddig,mert más már nem is volt,meg nem is tetszett a többi,várok árú feltöltésre :D


02 Love,Peace and Purple
Ennek a lakknak a színe nagyon megtetszett,mert a kávéra emlékeztet,nem tudom miért,de imádom a kávét,és régóta kerestem már egy ilyen barnás árnyalatot,ami valójában lila,de csak akkor ha fénylik ,nagyon szép színe van,egyébként ilyen metálosnak mondanám a barna és lila keverékével :) gyorsan száradt meg,könnyű volt vele dolgozni.-349 ft

A másik dolog amit beszereztem,az ajakfilc,hát valami fantasztikus jó dolog ez.Annyira egyszerű a felvitel,nem tudom én legszívesebben megenném :D nagyon finom illata van,csikizi a számat,ez nagyon tetszik,s nem hagyj foltot,egyből jól rá"szárad" a szádra,s elég egyszer végig húzni,nagyon jól hozza a színt.Kétféle volt,úgy emlékszem én a sötétebbiket választottam,mert nagyon szeretem a feltűnő-erős színeket. 02 Your pink is on fire,ez a név alapján valami tüzes piros színt vársz,és azt is kapsz. Egyszerűen imádom !-599 ft

Itt még nem kentem fel


Ilyen felvíve

Ezt a fekete fehér képet azért csináltam,mert ezen is jól látszik,hogy mennyire pigmentált.Ajánlani tudom csak ezt a filcet, iszonyatosan megéri :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése