2011. július 12., kedd

Ray Ban

Erről a névről ami eszembe jut: imádom ! Ma kaptam meg a Ray Ban szemüvegemet. Reggel a postás bácsi ezzel fogadott,hát igen ilyen szép reggeleket eltudnék viselni :D 
 wayfarer 2140
Mindig is ilyen napszemüvegem volt,de sajnos az előző eltörött,meg nem is eredeti volt,hanem egy utánzat,neten találtam (azt is),de jól át lettem vágva, 7000 forintért vettem 3-4 éve,bár nem is tudom miért gondoltam,hogy tudok ilyen olcsón ilyen szemüveget szerezni,hiszen 25.000-től kezdődnek. Bár nem volt mindig ilyen drága,de ez lett a sztárok közkedvelt szemüvege.
Bár én sem ezért vettem,mert jól áll,minőségi darab és a normál olvasó szemüvegem is Ray Ban-es és imádom ! Nah de a lényeg,hogy sikerült megint csak a neten szereznem egyet,ami eredeti,bizonylatot is küldtek. Egy csajszitól vettem,aki Olaszországban vett pár ilyet,amikor kint volt,és akciósan tudta megvenni..és akkor itthon kereskedett kicsit rajta :D 6000 forintért kaptam meg,ami szerintem ingyen volt,ahhoz képest,hogy már minden reményemet feladva elkezdtem spórolni,amit a boltban láttam 28.990-ért,de úgysem vettem meg volna annyiért,de legalább spóroltam :D 
bőrtokja 


Ilyen pukkasztós borítékban kaptam :D régen ti is gondolom mindig kinyomkodtátok az ilyen "pukikat " csomagokhoz adják,hogy ne sérüljön.Ami még nagyon tetszik a szemüvegen kívül,hogy járt hozzá egy bőr tok,ami nagyon szép szerintem,ilyen vintage hatása van...a belseje meg gyönyörű szép bordó színű:)
Már ezt vártam hetek óta,és végre megjött :)

Ti milyen szemüveget viseltek? Ismeritek Ray Bant?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése