2011. július 10., vasárnap

naptejek

Mint ígértem,most leírom az általam próbált naptejeket és,hogy miket vettem észre használatuk során.Amikor nem strandra megyek,hanem csak úgy a városba vagy erre-arra,akkor is beszoktam magam kenni,egy kisebb faktorú krémmel. Szerintem nagyon fontos a védelem,mert nem csak bőrrákot,de szemölcsöket is kaphatunk. S múltkor hallottam a TV-ben,hogy ha nem lenne ilyen magas UV,akkor még 70-80 évek korunkra sem lennének ráncaink. :)

Ami nekem a leginkább nem vált be az az AVONos naptej.Árban még az olcsóbb kategória szerintem,de elég gyatra. Talán két éve amikor ezt rendeltem,kipróbálás szinten,sokan ajánlották is,meg a marketingje is nagy volt.Nagyot csalódtam benne,lementem a strandra,és kb egy  óra után már leégett bőrfelületeket vettem észre magamon. Az állaga sem volt valami jó,túl zsíros volt nekem,nehéz volt elkenni magamon,s az illata sem volt jó. Tehát nekem ez egyáltalán nem vált be. 4/10



Nivea: Ezt a kozmetikusom ajánlotta,hogy neki mennyire bevált. Kipróbáltam a 20-as faktorú spray kiszerelésű napvédőjüket. Ezt már kivonták a forgalomból,most 15-és -30-as faktorszámút lehet venni,vagyis én csak ilyeneket láttam. Ezt azért szeretem nagyon,mert ilyen spray formás,könnyen fel lehet vinni,hamar beszívódik,kicsit zsíros, de nem vészes szerintem.Eddig sosem égtem le tőle.Ami talán az egyik legnagyobb előnye,hogy vízálló,szerintem ez nagyon fontos,hogy egy naptej/napolaj vízálló legyen,mert ahogy a vízről még visszaverődik a Napsugár,talán még erősebb,ha csak nem vagy nyakig a vízben,de hát úgy melyik srác tudja csodálni a tested ;) :D Az ára közepes árkategória . 3259 Ft.  7/10.



Garnier: Ambre Solaire SPF 10: Ez alacsony faktorszámú készítmény,azoknak ajánlom akik sötétebb bőrűek inkább,mint fehér. Én ezt májusban, nagyon a nyár elején-tavasz végén szoktam használni,amikor már azért magas az UV,az arcomat szoktam bekenni,mert nekem sajnos hihetetlen gyorsan leég az arcom,és akkor elkezd hámlani a bőröm az orromon,és körülötte,s hát az nem egy szép látvány,meg nem is kellemes.Azt vettem észre ennél,hogy kicsit folyósabb az állaga,mint a többi naptej,amit próbáltam,így könnyebb vele bánni,hamar felszívódik és az illata is kellemes. Városba ideális,strandra azért nem ajánlanám. 2799 Ft. 8/10



La Roche-Posay Anthelios SPF 40.: Jó hangzása van a naptejnek :) ezt én nem próbáltam,hanem anyukám használja,ő tőle kérdeztem meg,mi a véleménye róla. Ő nagyon világos bőrű és érzékeny is neki,nagyon erős UVA és UVB védelemmel van ellátva ez a krém.Enyhén zsíros krém,bársonyos állagú,könnyen tud vele dolgozni és hamar beszívódik.Azt írják rajta,hogy illatmentes anyag,ez nem teljesen igaz,mert van egy  kis illata,ilyen gyógyszer illat,de nem vészes meg lehet szokni. Anyukám nagyon szereti,már évek óta ezt használja, ő meg van vele elégedve :) 3599 Ft. 8/10


S az amit most használok,már második éve,a nagy kedvenc : Vichy Capital Soleil  SPF 30: Amit nagyon szeretek benne,hogy spray-s,sokkal könnyebben lehet egy ilyennel dolgozni,mint a tubusos termékekkel,no meg hát kicsit lusta is vagyok végig kenegetni magamat,egyszerűbb és gyorsabb végig fújkálni. Hatalmas kupakja van,amit könnyű lepattintani,sokan nem ajánlottak ilyen pumpás termékeket,mert hogy eldugulhat, velem még ez nem fordult elő pedig már szerintem 3-4 ilyet elhasználtam. Lecsavarható a nyomófej,átszoktam tisztítani alkalmakként,jobb megelőzni a problémákat,ha tudjuk ;) Nagyon kellemes illata van,nincs zsíros érzetem, sőt enyhén "matt" érzést kelt. Gyógyszertárban szoktam venni,nem tudom drogériában kapható-e sosem figyeltem,de ha megyek legközelebb megnézem ! Az ára kicsit drága,de egy nyarat kiszokott bírni. 3500-4000 Ft gyógyszertáranként változó. 10/10


Ti milyen terméket használtok ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése