2011. július 11., hétfő

essence lakkok

Még régebben,amikor még nem volt meg a blog,de már készültem rá :D Csináltam egy pár képet a körmömről,amikor kétféle lakkal volt kikenve az essencetől. Két különböző típusú lakkról van szó,mármint ilyen termékcsalád,nem tudom hogy írjam,remélem értitek. A türkizt sajnos nem tudom megmondani,hogy melyik de sima Essence szerintem, a pinkes árnyalatú, 45 so wanted a neve( szerintem nagyon mókás ) az a multi dimensionból van, jobban fénylőek.


Egyből festés után fotóztam,még volt rajta mit alakítani,nah de az észrevételeim,a pink árnyalat tényleg jobban fénylik,én nagyon szeretem ha egy lakk fénylik anélkül is,hogy bekenném valami átlátszó fedő/védő lakkal,könnyebb is volt vele dolgozni,az állaga folyósabb volt,egyszerűbb volt a felvétel,egyetlen negatívuma az,hogy kb 3-4 rétegben kellett felvinnem,mire olyan színt kaptam,mint az üvegben. A türkizes árnyalat,ezzel már több problémám volt,mert sokkal "töményebb" az állaga,mint a másiknak,nehezebb volt vele dolgozni,bár ebből már egy réteg is hozta a színt. Összességében jó volt mindkét lakk,mert 4-5 napig bírták,bármi repedezés vagy hiba nélkül,nem kellett javítanom rajta.Szeretem az essence lakkokat,mert jó színeik vannak,gyorsan száradnak és elfogadható áron van szerintem,és mindig van valami extra újdonság ! Körömlakk függő vagyok,közel 100 db különböző lakkom van :$ :D, nagyon ritka,hogy egyféle színű,itt is szerintem jól ment
egymáshoz ez a két szín, egy hideg és meleg tónus.

Ti szoktátok többféle színűre festeni a körmötöket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése