2011. december 14., szerda

reindeer step by step

Sziasztok! Elhoztam nektek a rénszarvasos fülbevaló step by stepjét , amiről már korábban itt olvashattatok.


Hozzávalók:- /minden beszerezhető művészellátóban vagy hobby boltban /
Körömlakk / matricafesték
dekorgumi
ragasztó
fülbevaló "alapanyag"
csillámpor
ecset

 Elkészítés: Egy sima lapra rajzoltam egy rénszarvas fejet, amit kivágtam s végül a dekorgumira is rárajzoltam,szikével kivágtam. Így kaptam ezt a mintát.



 Ezután a szélét ragasztóval körbe ragasztóztam, majd ferde ecsettel rászórtam a csillámport, én ezüstöt használtam,de az ízlésednek megfelelően bármilyen lehet. A felesleget lefújhatod vagy lerázhatod. Vártam egy picit,hogy rászáradjon.




 Ceruzával  megrajzoltam, a szemét-száját-orrát-sörényét,majd a megfelelő színű lakkal kifestettem.Próbáltam matrica festékkel is,de annyira nem tetszett meg össze-vissza kenődött, aztán megláttam az egyik lakkomat,s mint tudjátok a mesében, megvillant a fejem fölött a villanykörte :D




Utolsó lépésként, körző hegyével vagy tűvel vagy bármilyen szúró eszközzel fent böktem egy lyukat,amin átfűztem ezt a hosszúkás valamit,nem tudom mi a neve... majd azt belefűztem az "akasztóba" , s elcsíptem a végét körömcsipesszel :D 


S a végeredmény :

Nem nehéz elkészíteni,olyan 500 forintból 2-3 darabot meg lehet csinálni :) szerintem kis tesónak vagy unokatesónak vagy barátnőnek aki szereti a mókás dolgokat, ideális ajándék karácsonyra :)

ötlet: kreatív café

Ki fogjátok próbálni ? Készítettek saját-kezűleg ajándékot karácsonyra ? :)

1 megjegyzés: