2011. december 6., kedd

Santa Claus nails / Mikulásos körmök

Alkalomhoz illően egy mikulásos köröm mintát készítettem el nektek.Step by stepként, nagyon egyszerű és kis gyakorlással nagyon szépre meg lehet csinálni. Most nekem is ez az első alkalom,meg is látszik,de szerintem egész jól sikerült így is.

Ő róla lenne szó.
1.-Először lekentem egy sima színtelen lakkal, illetve egy barack árnyalatú lakkal. Én francia manikűr lakkomból használtam ,de nyugodtan lehet valamilyen halványabb rózsaszín is,kinek mi van otthon :)



 2.-Utána piros díszítő tollal meghúztam a sapi alsó vonalát,utána piros normál lakkal kiszíneztem a területet ( tiszta kifestő könyv :D ) . Ne teljesen a szélekig csináld meg, s a végét kicsit húzd le.



3.-Ezután fekete díszítő tolla megrajzoltam a szemét illetve a száját,sima fekete lakkal is meg lehet csinálni, de nekem sajnos elfogyott így ezzel csináltam,nem kell ezért külön venni :)

4.-Végül egy fehér lakkal meghúztam a szakállát illetve a sapi szélét,majd egy fedő lakkal lekentem ,hogy tartósabb legyen :)



Ti csináltok valami hasonló körmöt az ünnepre/ünnepekre ? :)


























1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Most találtam rá a blogodra, tetszenek a bejegyzéseid, csak kár hogy már nem készítesz! :(
    Mindenesetre feliratkoztam hozzád, ha van kedved, kukkants te is ! :)
    Puszi!

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés