2011. december 6., kedd

Köszönöm, -karácsonyi nyereményjáték

Sziasztok ! Ma megnéztem a statisztikát,nem szoktam figyelni,de kíváncsi voltam( hozzá teszem,statisztika zh-ra tanulok :D ) . Teljesen meglepődtem amit láttam,a tegnapi napon 180-an kattintottatok az oldalamra, nagyon szépen köszönöm ezt nektek,ennyi még sosem volt :) Ennek örömére,meg a karácsony,meg úgy minden . Elindítom az első (nagyobb) nyeremény játékom.
Két nyertes lesz majd december 20-a éjféli lehet jelentkezni: feltételek, blog követése, + esély,ha a blogodba megosztod ( mutató link ) illetve ha facebookon követsz :) . Kommentbe írd meg ezeket. Postára adás után fogom elmondani kinyerte, és szeretném ha 24-re odaérne. Az első nyertes egy catrice csomagot + egy általam készített ajándékot kap. A második pedig szintén egy általam készített meglepetést kap ( annyit elárulok,hordható lesz :) . A catrice csomagról holnap tudok nektek csak képet mutatni,mert kisebb technikai gondjaim akadtak .

Köszönöm szépen,még egyszer ezt a sok megtekintést :) mosolyt csaltatok az arcomra.


Facebook oldalam nem linkeltem, be ne haragudjatok, az +1 esély , ha lájkoltátok  :) amit itt megtehettek !

11 megjegyzés:

  1. Szia.

    Monika néven követlek.
    Mail címem: kisfeketecica@gmail.com
    Köszi szépen a játékot :)
    És további sok mosolyt kívánok ;)

    VálaszTörlés
  2. http://luckybringerstar.blogspot.com/2011/12/beauty-isnt-just-makeup.html

    Drew :))

    VálaszTörlés
  3. Szia:)
    Lauraaa néven követlek.
    e-mail címem: kila24k@freemail.hu
    blogom: http://lovepeaceandparis.blogspot.com/2011/12/nyeremenyjatek-kinganal.html
    köszi a játékot:)

    VálaszTörlés
  4. Szia!:)

    JuliaBella néven követem a blogod.

    E-mail: juliabellablogja@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szio!

    Kemiviki néven követem a blogod.
    E-mail címem: kemiviki@gmail.com
    Megosztottam a blogomba:http://wowoskiscsaj.blogspot.com/

    Köszike a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  6. szia!

    Nina néven követem a blogodat!
    email:nina909@freemail.hu
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Reni néven követlek.
    Email címem: cicomahercegno@gmail.com
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Móni néven követlek
    orszagmonika@citromail.hu
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Szeretnék én is játszani.
    Linda néven követlek, e-mailem: linyah@freemail.hu

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Petra világa néven követlek.
    FB: Czellár Petra
    E-mail: petravilaga@indamail.hu

    VálaszTörlés
  11. Szia :)
    GhostGirl néven követlek
    Fbon Gulyás Nikolett néven lájkoltalak
    E-mail címem: darkangel13@citromail.hu

    VálaszTörlés