2011. december 10., szombat

Ajándék ötlet karácsonyra- Aranyalma / gömb

Sziasztok! Egyre inkább közeledik a karácsony, így elhoztam nektek egy ötletet ( amit ígértem) , step by stepként. Aranyalma vagy gömb, ki hogy hívja.
Hozzávalók : Szalag, műhó-spray,műanyaggömb, valamilyen kicsi kerámia figura vagy műanyag ( nálam angyalka,ott csücsül a szalag tetején ) és ragasztó.

Befújtam műhóval  mindkét oldalát a gömböcskének, de csak így kb. a feléig, és jó messziről kb. 25 cm-ről, ne sok menjen rá,épphogy csak,mert akkor nem fog látszódni a figura, de lehet helyette festeni is vagy bármi mással helyettesíteni. Utána beragasztottam az aljára a figurát, várjatok a műhó után , egy 5 percet kb, míg kicsit megszárad különben elkenitek a műhót, és akkor kezdődhet előröl..
 
 Összepattintod a két üveg felet, vigyázzál el ne repedjen!


Utána ahol illeszkedik a két gömbfél , ragasztottam körbe egy szalagcsíkot, ezt el is hagyhatod,de szerintem így jobban néz ki.




S végül a tetején lévő lyukon átfűztem egy ugyanolyan szalagot. Te állítod be a hosszúságot,attól függ hogy szeretnéd. Én ezt a mamámnak készítettem ajándékba, a karácsony fára :) Összesen 5 db-t, különböző figurákkal és mintákkal, volt amibe csillámport tettem, egy másikba boából vágtam le egy kis darabot azt raktam bele...Annyiféle képpen lehet variálni.
S ahogy ne hordjátok :D Fülbe...Itt már elfáradtam :D













Ti is készítettek valamit saját kezűleg ?
ui. a játékra jelentkezettek nyugodtan :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése