2011. december 14., szerda

ajánló

Sziasztok, egy új poszt szerű dolgot indítanék el...kis ajánlót: könyv, zene,blog,film stb ... ami nekem nagyon megtetszett  épp vagy már régi nagy kedvenc..nagyon kritikus tudok  lenni, úgy érzem ez nekem való :D

Mára egy kis zene: Ez egy cover videót,ami feldolgozást jelent,ha nagyon leakarjuk egyszerűsíteni a dolgokat :) Mamma know's best című számról van szó,amelyet Jessie J énekel eredetileg. Imádom Jessie-t, a számait,a hangját, a stílusát, ő tényleg tud énekelni élőben is , s van mondanivalója. Racella dolgozta fel a számát, elsőre bele szerettem, a hangjába ... hihetetlenül ütős,pont mint Jessié. Meg a stílusát is imádom, szerintem gyönyörű lány,de az abszolút kedvenc a haja ! Most ilyenre hajazok (háhá, milyen kis frappáns vagyok ma :D )
Remélem tetszett nektek ! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése