2011. december 13., kedd

Christmas time...part 2t

Ne haragudjatok ehhez a sok késésért a karácsonyi ajándék ötletes poszt második felével, de sajnos semmi időm nem volt leülni ide a gép elé.Vizsga időszak és a stb... De nem is rabolom tovább a szót.. Remélem még így december közepén is tudok pár ötletet adni :
Tesónak :
Fiú: Nekem bátyám van, tulajdonképpen neki szeretek a legjobban ajándékot venni,mert annyi mindent lehet. Biztos van valami hobbija, azzal kapcsolatosan vegyél valamit. Vagy ha nagy számítógép rajongó, egy új egeret, vezeték nélkülit vagy hangfalat ... én pl lap top hűtőt vettem idén tesómnak, nagyon hasznos kis szerkezet. Lehet könyvet,könyv utalványt, mozi ajándékjegyet , ha szereti a filmeket ..jobb mint egy újabb DVD. Újság előfizetést, ezt lány tesónak is lehet, egy új Cosmopolitan vagy Joy előfizetést :) Telefontokot, feltöltő kártyát, ha tudod,hogy jár úszni vagy kondizni akkor havi bérletet vagy több alkalmasat. Szerintem kimeríthetetlen ez a lista

Lány-tesó: Szerintem egy lány-tesónak már nehezebb venni,mint fiúnak. Vagyis nekem így jön le, amikor bátyám vásárol nekem,meg én neki :D ő szenved, én élvezem :) Bár lány-tesóm is van, ő még csak 11 éves, jóval fiatalabb nálunk,meg még javában gyerek , tehát neki könnyű vásárolni,mindennek örül,amit a nagyoktól kap :) Neki a kedvence most a Garfield, könnyű így,bármi ami Garfield jöhet ( gondolom mindannyiótoknak ,akinek kis-tesója van, biztos van aktuális kedvence) plüss,bögre,kulcstartó,ágynemű stb.. mesekönyvet,kifestőt,matricát annyi mindent lehet adni nekik. Valami készség fejlesztő játékot... Itt is kimeríthetetlen a sor :)

Barátnő Ez már nehezebb téma. Több kérdés is felmerül. Mióta ismeritek egymást,mennyire ismeritek egymást,suli-barátnő kapcsolat, vagy már ovi óta tartó... ,de hasonlókat is lehet venni,mint a tesónak. Készíthetsz neki saját kezűleg is. Én már fűztem nagyon szép gyöngy nyakláncot barátnőmnek, festettem róla egy portrét, csináltam fülbevalót. S higgyétek el ennek jobban örül,mint ha vennél valamit,de persze ha nincs kézügyességed,időd stb.. akkor nyugodtan vehetsz kuponokat , ruhaboltba ( ha mániákus :D) , ékszerüzletekbe is lehet már kapni. Vagy ha szeret olvasni akkor könyvutalványt, vagy a helyi könyvtárba meghosszabbítod neki az éves tagdíját. Ha tudod ,hogy jár kondizni vagy szeretne, akkor neki is lehet venni bérletet , de ezzel vigyázni,mert sértődések is lehetnek belőle. Wellnes központba is vehetsz bérletet, masszásra vagy valami kozmetikára, pedikűr-manikűr. Én tavaly adtam ajándékba barátnőmnek hasonlót, itt egy helyi ilyen wellnes központba befizettem egy ilyen egynapos szépség kúrára: volt benne,masszás, jazzuzi,valami só barlang,szauna, kozmetikus, pedikűr-manikűr...utána majdnem sírva hívott fel,ez volt élete legjobb ajándéka,teljesen felszabadult . ( tudtam róla,hogy nagyon feszült volt akkor, sok probléma . s így gondoltam ez lenne a legjobb ajándék, egy nap kényeztetés ). De ez is egyén függő... :)


Barát/pasi: Nekem mindig ez ment a legnehezebben :D Ide azokat ajánlanám amit a fiútesóhoz írtam le,de lehet jóval személyesebb,érzelmesebb.Én csináltam egyik évben , két éve talán az akkori barátomnak egy kis könyvet amibe írtam dolgokat: csók,ölelés,játék,közös főzés,mozi stb... ilyen kuponokat úgy mond,amit kitéphetett :) és felhasználhatta :D imádta :) vagy magadat meg őt is meg akarod lepni, a legjobb bevált módszer egy új szexi fehérnemű vagy fűző :D (valljuk be ,klasszikus női húzás :D ) . Ide több ötletem nincs, borzasztó vagyok pasi ajándékok vásárlásában, és ötletelésében ... :)

Remélem , tényleg tudtam még segíteni annak aki "bajban" volt,nem volt ötlete... :)

Sikerült már beszereznetek az ajándékokat? :)

2 megjegyzés:

  1. igaz, hogy még semmit nem vettem, de szerintem is az a fontos, hogy az ajándék vagy saját kezű legyen vagy olyan, amit már régóta szeretne... a jegyek, utalványok tényleg tök jók, ilyenre nem is gondoltam :)

    de például tavaly csináltam ilyeneket: http://luckybringerstar.blogspot.com/2010/12/hazikok.html
    nemcsak egy snassz üveg és zacskó, hanem egy tartós dísz.. és csajosba is megcsinálható, bármekkora méretben, színben, anyagokkal

    VálaszTörlés
  2. Köszi a tippeket!!! A mai kis bevásárló-túránk is hasznos volt! :)
    És mintha csak hallanám, ahogy mondod... :)

    VálaszTörlés