2011. november 25., péntek

reindeer

Azaz rénszarvas :) Először is elnézést kérek, a karácsonyi poszt miatt, még mindig nem raktam fel,már megírtam, wordben,olyan 6 oldal körüli lett, muszáj lesz megvágnom, de erre még alkalmat kell kerítenem... Zh-k időszaka, nehéz összeegyeztetni a tanulást, a hobbival és a munkával,de igyekszem ! Ezért most egy kis aranyos poszttal készültem, ami egy kari ajándékos ötlet, kis-tesónak vagy barátnőnek :)


Rénszarvasos fülbevaló, teljesen home-made ( általam készített ) . Húgomnak csináltam,mert megígértem neki,hogy kap valami kis meglepit,mert másoknak mindig készítek ,de ő sosem kap ( pedig ő az aki elvisel...mert hogy velem lakik, hát nem édes ? :D )  Nagyon egyszerű, és takarékos, rakok fel róla egy step by step-et ígérem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése