2011. november 29., kedd

házi készítésű körömmatrica

Mi is lehet ez? Hát pont az :) Hogyan készítsünk körömmatricát saját magunknak. Két módot fogok bemutatni, egy olcsót és egy még olcsóbbat . Ma a "még olcsóbb " kategóriát hoztam el nektek:

Ő róla lenne szó, kicsit homályos a kép,de a lényeg látszik,vagyis remélem

Hozzávalók:
  • Olló
  • Uzsonnás zacskó
  • Körömlakk/ok
  • Csipesz v fogpiszkáló 

Elkészítés:
Az uzsonnás zacskót vágd félbe vagy szét,így könnyebb vele dolgozni. Ezután terítsd le az asztalra és két átlós sarkára tegyél valami nehezéket,hogy ne csúszkáljon .
Körömlakkal rajzolj rá mintát,amit szeretnél,kis kézügyességet igényel,de szerintem még így is könnyebb megcsinálni,mintha egyből a körmödre festenéd.

Én most szívecskéket csináltam,vagyis próbáltam :D Várjál amíg teljesen meg nem szárad,ez mennyiség,körömlakktól is függhet. A szívecskéim kb 8-10 perc alatt csont szárazra száradtak .

Ezután csipesszel vagy egy fogpiszkálóval óvatosan ( nagyon óvatosan,lassan) piszkáld fel az egyik sarkát és húzd le róla. Nagyon lassan csináld,hogy el ne szakadjon ,különben nem tudod már újra csinálni , nem lehet javítani, újat kell készíteni...
S tádám, majdnem készen is vagy/unk ,ha mindent jól csináltál így kell kinéznie.












Ezután már csak annyi a teendő,hogy a körmödet kifested,bármilyen színnel vagy kis mintával,attól függ mit hogy készítettél. Lekened egy átlátszó / fedő lakkal és rányomod a matricát, s végül lekened még egy fedő réteggel,hogy jól oda tapadjon .

Szerintem nagyon egyszerű elkészíteni,ötletes és olcsó :)  A mintáknak meg a képzeletünk szab csak határt ( no meg persze a kézügyesség ) .  Remélem tetszett az ötlet és ki fogjátok próbálni :)

Ti készítettek már ilyet,hasonló technikával?

2 megjegyzés:

  1. Én akartam de béna vagyok, nem tudom sehogy se felpiszkálni -.-"

    VálaszTörlés
  2. Talán próbáld ki azt,hogy egy átlátszó lakkal kend még le amit készítettél mintát,nagyobb sugárban... :D és akkor azt piszkáld fel,ott meg nyugodtan sérülhet,úgy sem fog látszani..

    VálaszTörlés