2011. november 30., szerda

alakformálás,diéta és ami elfér még

Sziasztok, eme késői poszt témája szintén egy változás,de nem a bloggal kapcsolatban,hanem velem. Mától bele kezdtem/ kezdek egy diéta illetve sport sorozatnak.Hogy mi az okom, 15 kg felesleg ami rám jött a betegségem miatt, vagyis nem jött , hanem kellett. Nem szeretném ezt kifejteni,hogy mi volt a bajom,és hogyan jött stb, nagyon mélyen érint ez engem és nem szeretek róla beszélni, a lényeg már túl vagyok rajta,meggyógyultam,nem kell gyógyszert szednem és orvos(ok)hoz járnom :) happy end, de! igen ez mindig (majdnem) ott van. Nem sportolhattam ez idő alatt,meg híznom kellett.... így + 15 kg lett a végeredmény,amit vissza szeretnék fogyni, nem is azért ,mert zavar,mert nem! de úgy még egészségesebb lennék. Ezért jön a diéta, meg a sport, de a sportot azért is akarom,mert az álló képességem a 0-hoz integrál ...azon szeretnék javítani, hogy ne fulladjak ki attól,ha le kell futnom pár kört,illetve fel kell mennem a 6.-ra. Következő posztban kifejtem, a diétám,leírom a méreteket, hogy honnan indultam és hova jutok majd el :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése