2011. szeptember 19., hétfő

westend zsákmány

Sziasztok a MAC me overes,pesti látogatásomat összekötöttem egy kis vásárlással,mert nálunk Veszprémben normálisnak mondható üzlet a new yorker van,de már mindenki onnan öltözik...tömeg cucc lett...úgy hogy reméltem betudok szerezni pár cuccot,de nem találtam semmi jót ( tudom hihetetlen,de semmi nem fogott meg) bár csak pár helyen voltam...inkább kiegészítőket szereztem be.


Elsőként ez a fülbevaló együttes...minden féle van rajta amit szeretek,szív-rúzs-masni-madár...imádom az ilyen kis bogyós fülbevalókat,az Iam -ben vettem. 1500-ért 12 db fülbevaló szerintem meg ér ennyit. Nagyon tetszik még mindig :) hogy tudom párosítani őket..

Következő képen egy páva tollas fülbit láthattok nah ez szerelem első látásra és még mindig tart,imádom,annyira jól mutat immáron az eredeti hajszínem mellett, sötét barna. Fülbevalókból a kedvenceim a nagy lógos fülbevalók,de ezek általában nagyon nehezek a füleimnek,mindig lehúzzák,ez pedig egy pehely könnyű,ebből a szempontból is nagyon jó.

Ez pedig egy kis zsebtükör,sajnos a régi eltörött,volt egy vad buli...:) ez annyira megtetszett,meg hát imádom a lovakat .S egy 1000 volt, SIX-ben vettem, a páva tollal együtt :)

S még egy valamit beszereztem,de arról holnap hozok egy hosszabb posztot,mert arról többet lehet mondani :)

Remélem legközelebb nagyobb sikerrel járok.

Egy kérdés, a tükörnek az egyik oldala le volt ragasztva,amit leszedtem de nem jött le a ragacs,próbáltam acetonnal valakinek egyéb ötlete,hogy mivel szedhetném le ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése