2011. szeptember 26., hétfő

gyors esti smink

Sziasztok! Ez most egy gyors poszt lesz,némi magyarázattal.Sikerült szerencsésen megfáznom egyik buli alkalmával,most tiszta náthás vagyok.yepí...a másik meg begyulladt a szemem,hála a csodálatos légkondinak a buszon,amit nem tudtam kikapcsolni...újabb yepííí. S most nem sminkelhettem magam,hát ez valami csapás számomra,de szerintem sokunk így lenne ezzel,de most este csináltam gyorsan egy fél szemes sminket,mert így csak az egyiket "terheltem le" tehát még maradt egy arra az esetre,ha bármi történne :D
Egy tus vonalat csináltam,s egy csak szimplán egy színt,egy nagyon ütős pinket,ami alapjáraton nem az én színem,nem is tudom honnan jött az ötlet,de ki kellett próbálnom,és hát csajok nekem nagyon megtetszett,annyira szép intenzív színe van.

 

Aztán ahogy belejöttem,alulra felvittem egy szintén nagyon erősen pigmentált színt, egy kéket, s egy kis fehéret a szemzúgba. Inkább party smink ez,mint utcára való,vagyis én nem mennék ki így az utcára.












Miért csillog a szemhéjam az első képen,nekem (is) sok fejtörést okozott,aztán rájöttem,hogy délután festettem sminkkel( régi nagy szerelem ) és az ujjam még mindig olyan volt!S mostanra már mindenhol csillogok :)

Jóét lányok,szépüljetek az alvással;)

Ti viselnétek utcán ilyen harsány színű sminket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése