2011. szeptember 18., vasárnap

MAC me over!

Hát míg nem írtam sok minden történt,összegyűjtöttem sok ötletet,amit szépen sorba fel fogok tölteni,de most az egyik kedvencemről írok,meg ami tegnap is történt,mint már sok bloggerinánál és másoknál is olvashattátok/ láthattátok..volt egy kis verseny: MAC me over,én is pályáztam,és bekerültem :)

Ahogy felérkeztem Pestre,s sikeresen eljutottam a Westendbe,elsőre sikerült.(meg is lepődtem,hogy nem tévedtem el )hát ez a westendről már nem mondható el...fél óra bolyongás után megtaláltam a MAC-et,ahol miután kitöltöttem a nyilatkozatot,be is ülhettem a sminkes székbe. Nagyon izgatott voltam,de a sminkes lány nagyon nem volt kedves,lekezelő volt,próbáltam beszélgetni de nem volt rá vevő,így a termékeket sem tudtam  meg miket használtak...:(  Az észrevételemet,véleményemet eltudom így is mondani.
Alapozás,valami fantasztikus este 10 kor is még tökéletesen fent volt,pedig 2kor sminkelt a lány,nagyon szépen,simán fedett,alig lehetett észrevenni,és az illata is jó volt,és mattítós fajtájú lehetett szerintem,mert teljesen úgy nézett ki a bőröm,korrektor igazából nagy változást nem vettem észre,nem is használt sokat a lány,mert szerencsére nincsenek nagy karikám :) A lényeg amit kihagytam.. a kérésem annyit volt,hogy a tekintettem nagyobb legyen :) ami sikerült is,megjegyzem--szóval ezután felvitte a főszínt,sötétbarnát,aminek nagyon szép színe van szerintem,s ezt eldolgozta a mozgószemhéjamon egészen a szemöldök csontomig,ahol már hozzá kevert egy világosabb árnyalatot is,melyet a belső zugban is használt. Ez is estéig bírta rendesen.Ezután a szemöldökömet festette ki egy kicsit,őszintén szólva ez nem tetszett,mert nagyon sötétre sikeredett,és el is kenődött egy kis idő utána,nem volt valami tartós,meg nagyon meghúzta hosszan a szemöldökömet,elég érdekesen néztem úgy ki,jó hogy takarta a hajam. A másik negatívum a szájfény volt,a színt nem találta el,mert nekem nagyon állt jól,öregített vagy nem is tudom,de rombolta számomra az összhatást,a másik hogy csípte a számat,ahogyan felkente s még utána is egy fél óráig,meg összecsomósodott a szám sarkában egy két órán belül.Ezzel a termékkel nem voltam egyedül megelégedve,de összességében szerintem jól sikerült a sminkem. S a favorit az alapozó!


S ilyen maradt estére itt valami ritka hülye fejem van,de nézzétek el :D

A hajamat imádtam egyszerűen,sajnos estére már kijöttek a hullámok,de a csajszi,Esztinek hívták aki csinálta,valami tünemény volt és még beszélgetni is lehetett vele, nem hazudok 10perc alatt betekerte úgy a hajamat...ami nagy szó,mert egy részt sok hajam van,és hosszú,de valami fantasztikusan megállt,sokáig bírta 5-6 óráig,meg nagyon jó lett..erről csak áradozni tudnék :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése