2012. január 2., hétfő

nude nails

Sziasztok. Az elmúlt hetekben nagyon sokszor festegettem át a körmömet különböző mintájúakra vagy csak simán egyszínűre. Kicsit pihentettem most őket. Napokig semmilyen szín nem volt rajta,de képtelen vagyok megállni,hogy ne fessem be :) Így most egy sima egyszerű, alig látható nude színű lakkot kentem rá. Nekem nagyon tetszik az benne,hogy ennyire egyszerű de mégis szép,mutatós a maga módján.


NYC-220 Caramel Toffee


A névről elsőre a Toffifee ugrott be ( imádom) a színéről inkább Párizs,de hogy miért nem tudom megmagyarázni.  Azért feldobtam kicsit ezt a színt is egy kicsit :) A gyűrűs ujjamat egy fekete s-he lakkal kentem át,amiben pici aranyló kis csillámok vannak. Úgy érzem ez egy gyönyörű kapcsolat kezdete lesz vele.


s-he 345
A képek minőségért elnézést, de a fényképező elemi az istenért sem akarnak feltöltődni...
A NYC lakkal még mindig megvagyok elégedve, nagyon gyorsan szárad szépen fed, bőven elég egy rétegben áthúzni a körmöt és a textúrája is kiváló. A s-he lakkal egyetlen problémám volt,kicsit csomós volt vagy is ragadós, de ez kis acetontól már ő is rendesen működött nekem :) összességében meg vagyok elégedve velük :)
Ti szeretitek a sima egyszerű, nude színű lakkokat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése