2012. január 1., vasárnap

Hello 2012!

Elnézést mindenkitől,hogy így eltűntem,de sok minden összejött most így az év végére. Főleg a vizsgaidőszak,aki szintén egyetemista annak nem kell ezt mesélnem, gondolom :) Nagyon Boldog Karácsony és boldogabb Új évet  kívánok mindenkinek :) Remélem jól telt az ünnep,olyanokat kaptatok amit szeretettek volna, azokkal töltöttétek akiket szerettek, tudtatok piheni stb :) S az új év.Hasonlóan vélekedek róla,mint Suzie (livinpretty) legalábbis a buli részéről. Nem szeretem a szilveszteri bulikat,mint ahogy Suzie megfogalmazta, nem is tudnám jobban én sem leírni.Az,hogy a bulinak mindenképp,jónak és nagynak kell lennie, felejthetetlennek,de számomra ez már egy nyomás, s ha én így megyek el bulizni,akkor már jól nem fogom magam érezni,meg én nem vagyok már egy nagy partyarc, régen sem voltam hű de nagy, mindig is jobban szeretem,barátokkal beülős, kicsit iszogatós beszélgetős bulikat. Így idén nem is mentem szilveszterezni, de ennek most nem ez volt a nyomós oka,hogy nem szeretek,hanem tanultam. 2-án azaz,holnap lesz egy nagyon nehéz vizsgám, így  nem engedhettem meg magamnak idén a szilvesztert,még ha nem is rúgok be, csak elmegyek akkor is elfáradok hajnalig, s mire észhez térek, az pár nap (nálam legalábbis ) Hasonló helyzetbe van Dia is (notgoingtogetit) együtt fogunk vizsgázni :)  Nekem így telt a szilveszterem... nektek hogy telt ? :)
S ha már új év, fogadalmak,szerintem már mindenki tett legalább egyet, valamelyik évben. Én nem vagyok az a nagy fogadalmas, de ha valamit megfogadok, megígérek azt be is tartom. Így idén így döntöttem,(azaz még tavaly döntöttem el :D) leírtam őket magamnak,amit kitettem az íróasztalomon lévő jegyzet táblámra,hogy jól szem előtt lehessen és hogy betartsam. Párat most nektek is leírok :
-Több bejegyzés, nagyobb oda figyelés a blogra. ( igyekszem...)
-A bejegyzéseket, főleg nappal fogom csinálni és nem éjjel. ( a jobb fény hatások miatt, a képek miatt)
-Több alvás, megpróbálok 10 körül lefeküdni és nem éjjel 2-3 körül,ahogy szoktam.
-Megcsinálni a szakmai nyelvvizsgám
-Több vizet inni,leszokni a Kóláról s a barackléről
- cukor helyett, barna cukrot ill. mézet használni
-kicsit jobb állóképesség (kitudja mikor akar valaki megkergetni )
-hajnövesztés (már nagyon jól haladok)
- többet olvasni ( újra, régebben nagyon sokat olvastam,most valamiért elhanyagoltam hiányzik)
- nyárra kijutni Angliába dolgozni (ehhez elsőként a nyelvtudást kell fejlesztenem)
-több idő a barátokra ( hiányoznak, és szégyellem magam ,hogy nem tudok rájuk időt szakítani)
 Nekem most első körben ennyi lenne. Lesz vele dolgom rendesen, és remélem sikerül mindegyiket egytől egyig betartani.

Ti is tettetek idén fogadalmakat,ha igen miket? Kíváncsi vagyok ,hogy ti miket fogadtatok meg,hátha látok én is valami jót :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése