2011. október 30., vasárnap

Nah mi van a csomagban...?

Sziasztok! Mai posztom a két napja közzé teszt bejegyzésemben már előre bemutatott kis csomagocskáról szól..Lássuk mi is ez...: Első Sleek palettám, mégpedig   Me,Myself And Eye limitált kiadás,amit anyukámtól kaptam, meglepetésként.A történet annyi,hogy ott hagytam a gépen,meg nyitva az oldalt véletlenül,s ő meglátta és beregisztrált az oldalra és megrendelte nekem. ( nekem van a legjobb anyukám <3 ). 2nap alatt megérkezett,szerintem hiperszuper gyorsan és nagyon biztonságosan mindenféle pukkasztós csomagolásban volt és én mint jó gyerek szét pukkasztgattam őket...mielőtt tovább mentem volna .





 

 A sleektől megszokottan sima fekete a paletta kívülről,rajta a felirattal és a kollekció nevével.
 
Egy kis védőfólia volt benne,amelyen rajta vannak a nevek,szerintem ez nagyon jópofa.Illetve még a kétvégű applikátor,amit kipróbáltam megy a süllyesztőbe,maradok az ecseteimnél D:
 
 S íme a színek, a fényképezőmmel vadul makrózom <3
Ez a szürkés ezüst elsőre már nagy kedvenc volt.
Ő volt a legnagyobb kedvenc a képen,kíváncsi leszek rá. 

Mindkettő tetszik és jól pigmentáltak.
 
 Ő rájuk nagyon kíváncsi vagyok,sok lehetőséget rejtenek :)
A lila akác,nagyon nagyon teszik,a másik...érdekes
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése